Odpowiedzi

2009-11-24T17:24:02+01:00
Chodzi mu o to że to on włada państwem i że jest najważniejszy.oznaczają że to on włada państwem i on reprezentuje je na arenie zagranicznej.

Uznaj moje rozwiązanie za najlepsze a dostaniesz pkt. ;)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:21:48+01:00
"Państwo to ja" oznacza, że on jest przedstawicielem, reprezentantem i jedynym władcą królestwa oraz, że żaden stan ani osoba nie może mu się przeciwstawić. Świadczy o tym wydanie 14 edyktów w pierwszym roku jego panowania oraz powstanie kodeksu Ludwika XIV, a liczne podboje i wojny oraz brak tolerancji religijnej to wisienka na torcie mówiąca o jego władzy absolutnej.
6 3 6