Odpowiedzi

2009-11-24T17:26:58+01:00
Symbol-element świata przedstawionego, który ma znaczenie dosłowne, jak i dosłowne (znaczeń ukrytych moze być więcej niz jedno)
81 4 81
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:28:26+01:00
Symbol- to pojedynczy motyw lub układ motywów, takich jak postać, zdarzenie lub świat przedstawiony w dziele sztuki, mający oprócz sensu dosłownego znaczenie ukryte.Symbol nie ma jednego ustalonego sensu i może yć rozumiany na wiele sposobów.np. kolor czerwony w zależności od sytuacji staje się symbolem władzy, miłości, zbrodni czy grzechu.
90 2 90