Co to jest ?
a) duze naczynie do rozczyniania ciasta na chleb
b) pusta skorópka od jajka
c) kobieta zajmujaca sie pieczeniem kolacza
d)kabieta która pośredniczy w kojerzaniu małżeństw
e)kobieta która wyszła za maż

a tu są odpowiedzi tylko ze trzeba je dopasować które do którego :D
-korowajnica
-swaszka
-wydmuszka
-dzieża

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:36:58+01:00
Korowajnica - c (jeżeli już to to, choć żadne do końca nie pasuje)
swaszka - d
wydmuszka - b
dzieża - a
6 3 6
2009-11-24T17:39:20+01:00
A) duże naczynie do rozczyniania ciasta na chleb -dzieża
b) pusta skorupka od jajka - wydmuszka
c) kobieta zajmująca się pieczeniem kołacza -korowajnica
d)kobieta która pośredniczy w kojarzeniu małżeństw -swaszka
e)kobieta która wyszła za maż
2 5 2
2009-11-24T18:08:58+01:00
A) duże naczynie do rozczyniania ciasta na chleb -dzieża
b) pusta skorupka od jajka - wydmuszka
c) kobieta zajmująca się pieczeniem kołacza -korowajnica
d)kobieta która pośredniczy w kojarzeniu małżeństw -swaszka
e)kobieta która wyszła za maż
3 3 3