Odpowiedzi

2009-11-24T17:32:47+01:00
No to masz tak :
1.2 dm = 12cm
10 cm
0.8dm= 8 cm
12*8 = 96cm² - jedna ściana
2*96 = 192 cm² - dwie ściany
10*8= 80 cm² - jedna sicana
2*80= 160 cm² - dwie ściany
192+160= 352 cm²

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:34:24+01:00
A= 1,2dm = 12cm
b= 10cm
h= 0,8dm = 8cm

P1= a*h
P1= 10cm * 8cm=80cm2

P2= b*h
P2= 12cm * 8 cm= 96cm2

Ppb= 2*80cm2 + 2*96cm2= 160+192 = 352cm2