Odpowiedzi

2009-11-24T17:29:19+01:00
Nie jestem pewna , ale według mnie to człowiek podobny jest do zwierzęcia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:33:03+01:00
Człowiek jest podobny do zwierząt,ponieważ to one pierwsze były i to od nich nauczyliśmy sie sztuki przetrwania,instykntu zachowawczego,dbania o swoje potomstwo,
nie wiem czy ci o to chodziło,ale tak mi sie wydaje ze to własnie my od zwierzat sie uczymy jak przetrwac w świecie
1 5 1