Sprężyna wydłuża się o 4 cm, jeżeli działa na nią siłą o wartości 2N.JEŻELI na nią działa siła o wartości 4 N, to wydłużenie sprężyny wynosi 8 cm. o ile wydłuży się sprężyna, jeżęli działa na nią siła o wartości 3 N?

Wskazówka: narysuj wykres zależności wydłużenia sprężyny od wartości działającej na nią siły i odczytaj z niego szukane wydłużenie spręzyny.

2

Odpowiedzi

2009-11-24T17:30:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:31:27+01:00