Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:36:18+01:00
Uwaaga!
Zbliżają się andrzejki. W naszej szkole będzie ekstra impra z tej okazji, nie może tam Ciebie zabraknąć. W programie wróżby, dyskoteka, poczęstunek. Jeśli jesteś ciekawy swojej przyszłości już dzić wpisz się na listę. :D Będzie super :D Zobaczysz. ZAPraszamy! 30 listopada o 16.30 w auli szkolnej. Czeakmy na Ciebie!
1 4 1
2009-11-24T17:37:04+01:00
Uwaga!!!
Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do udziału w zabawie andrzejkowej, która odbędzie się 30.11.2009 w godzinach od 17.00- 21.00 na sali gimnastycznej.W planie: kilka zabaw i gier związanych z andrzejkami, a następnie dyskoteka. Wstęp za opłatą 3 złotych i okazaniem legitymacji.W kawiarence będzie można kupić ciastka i napoje. Imprezę organizuje Samorząd Uczniowski.
1 5 1