Odpowiedzi

2009-11-24T17:31:55+01:00
Krótkie opowiadanie,opowieść
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:35:25+01:00
Krótkie opowiadanie prozą lub wierszem, od II poł. XIX wieku powiastką nazwano krótkie utwory narracyjne o charakterze pouczającym, adresowane do młodego czytelnika. W literaturze występują różne odmiany tego gatunku np. powiastka fantastyczna, erotyczna, moralna, filozoficzna.
7 3 7
2009-11-24T17:36:02+01:00
Powiastka to krótkie opowiadanie,opowieść o treści moralizatorskiej
6 2 6