Odpowiedzi

2009-11-24T17:34:21+01:00
1) Jezus Chrystus zmarł za mnie i moje grzechy na krzyżu.
2) Stary testament, opowiada o jego przyjściu (zjawieniu się mesjasza).
3) Jest jedynym prawdziwym synem Boga.
4) Zbawił wszystkich ludzi i otworzył dla nich niebo.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T17:48:46+01:00
1. Biblia jest żywym obrazem słów Jezusa Chrystusa.
2. Duch Święty JCH począł w łonie Maryi.
3. Umarł za nasze grzechy.
4. Zmartwychwstał by nas Zbawić.
5. Codziennie daje nam słowo Boże np w kościele.
6. Dał nam możliwość rozpoznawania dobra i zła
1 5 1
2009-11-24T21:55:07+01:00
- miłość do bliźniego
- częsta modlitwa
- częste chodzenie do kościoła
- częste przyjmowanie sakramentów
- dobro które umiesz okazać
- czytanie Pisma Świętego
2 3 2