Odpowiedzi

2009-11-24T17:35:26+01:00
Bym dal dla kazdego ucznia 100 zl kazde dziecko w szkole mialo odstem do opieki medycznej i
1 5 1
2009-11-24T17:36:17+01:00
Że..... obniżę poziom nauczania w szkołach;) , każę zbudować nowe miejsca pracy , zniosę podatki! ;]]]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:39:33+01:00
Gdybym mogła ustanowić trzy prawa,postanowiłabym,że
-do szkoły chodzilibyśmy 2 razy w tygodniu
-nie byłoby zadawanej pracy domowej
-moglibyśmy robić w szkole co chcielibyśmy
1 5 1