Odpowiedzi

2009-11-24T17:49:55+01:00
Coczy które samemu mozna sobie wyrobic przez modlitwe to:bezinteresownośc,grzeczność,sposub rozumienia śwaia zewnętsznego
wrodzone;miłośc do bliźniego swego,dobro,mądrośc
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:55:37+01:00
-odpowiedzialność
-miłość
-wiara

pracy i modlitwy wymaga
wiara i miłość

ja kształtować swoje życie mogę odwagą i miłością
1 5 1
2009-11-24T19:41:55+01:00
Każdy czlowiek ma cechy dobre i złe... tylko aby miec wiecej dobrych musi pracowac na nie,czasem przy pomocy Boga jak i Kosciola. Aby pozbywac sie tych zlych cech nie moze popelniac zlych czynow.Jesli chodzi o cechy wrodzone to kazdy czlowiek ma inne.Poprzez ujrzenie u innych zlych czynow,czlowiek uczy sie by nie postepowac tak jak tamten zly czlowiek.W tym wie,ktore czyny sa dobre a ktore zle.
2 5 2