Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-05-19T21:48:49+02:00
20 * 0,48 m = 9,6m - długość schodów
20 * 0,14 m = 2,8m - wysokość schodów

z Tw. Pitagorasa:
a²+b²=c²
(9,6)² + (2,8)² = c²
92,16 + 7,84 = c²
c² = 100
c = 10

Poręcz ma długość 10 m.
2009-05-19T21:49:28+02:00
Z w. pitagorasa: przy jednym schodku poręcz będzie mieć 50cm długości, czyli przy 20 schodkach będzie to 1000cm=10m
  • Użytkownik Zadane
2009-05-19T21:49:44+02:00
A - przeciwprostokątna stopnia
a²=48²+14²
a²=2304+196
a²=2500
a=50cm

20-ilość schodów
20*50cm=1000cm=10m długość poręczy