Odpowiedzi

2009-11-24T17:42:52+01:00
To dzięki Jezusowi znamy siłę działania Boga i Jego miłośc do człowieka. Był on nauczycielem nie tylko dla apostolow, ale takze dla mnie. pokazal mi jak bardzo w zyciu liczy sie drugi czlowiek, ile znaczy jego pomoc i to by umiec ta pomoc podarowac. Wiem, ze nigdy nikogo nie zradze, by nie skazac go tym na dzierpienie, tak jak skazany byl zdradzony Jezus. jego historia pokazala mi ze czesto niewlasciwi ludzie ponosza konsekwencje za nieswoje winy! Dla mnie Chrystus to jedyny pelny wzor do nasladowania w kazdej dziedzinie zycia!
2009-11-24T17:47:50+01:00
Chrystus dla mnie jest przewodnikiem w życiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:50:17+01:00
1)Jezus oddając za nas życie otworzył nam drogę do naszego ojca w niebie, sprawił ze nie umrzemy ale będziemy żyć wiecznie w królestwie niebieskim, dzięki niemu zbawienie jest w naszym zasięgu. Chrystus nie bał sie cierpieć i umrzeć za nas na krzyżyku, zwycierzył ból miłością, pokochał swoich oprawców,dlatego jest dla mnie wzorem który próbuje naśladować. Jest moim bogiem i panem ,a także moim zbawicielem który dał mi życie wieczne.

2)Chrystus jest dla mnie zbawicielem, dobrym pasterzem który dba o mnie, moim Panem który daje mi zbawienie duszy, kocham go bo oddał za mnie życie.