Odpowiedzi

2009-11-24T17:47:02+01:00
URZAD MIEJSKI ,URZAD PRACY
PLAC ?
WAWEL, ŁAZIENKI, ...
2009-11-24T17:48:36+01:00
Zabytki- zamek na wawelu, sukiennice , kaplica zygmuntowska
zamek w poznaniu
PLACE- plac wawelski ''plac chrzanowski ''po orłem''''
URZĘDY - NIEWIEM
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:52:49+01:00
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Kadr Resortu Finansów

Plac Trzech Krzyży w Warszawie
Plac Zbawiciela

Kościół św. Idziego w Inowłodzu
Kolegiata Wszystkich Świętych w Sieradzu
Krzywa wieża w Ząbkowicach Śląskich