Odpowiedzi

  • akj
  • Początkujący
2009-11-24T17:51:39+01:00
G.domowe-uprawianie roli
g.domowe-przemysł masarski
g.domowe-przemysł mleczny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:59:58+01:00
Między Gosp.Dom a przedsiębiorstwami: Gospodarstwa domowe płacą za usługi i towary, dostarczają zasoby i pracę. W zamia otrzymują płacę i towary i usługi.

Miedzy Gosp.Dom a państwem: płacą podatki i dostarczają pracę. W zamian otrzymują zasiłki, emerytury, renty oraz mają zapewnione dobra i usługi publiczne.