Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:49:50+01:00
Kogoś leniwego, pasożyta, kogoś kto zeruje na innym, niesamodzielnego, kogoś kto jest taki że chce żeby ktoś coś ciągle za niego robił itp :) niema za co no problem miałam to niedawno ale jak nie to to sry
14 2 14
2009-11-24T17:50:46+01:00
Kogo współcześnie określa się mianem syna marnotrawnego?-Kogoś leniwego,pasożyta,kogoś kto zeruje na innym,niesamodzielnego kogoś kto jest taki kto chce żeby ktoś coś ciągle za niego robił ipt.
11 2 11
2009-11-24T17:50:52+01:00
Mianem syna marnotrawnego okreslamy osobe która przetraciła swoje pieniadze i wszystko to co miała a potem zwociła sie o pomoc do osoby która dała jej majatek
9 2 9