Odpowiedzi

2009-11-24T17:57:19+01:00
1Przemiana na górze Tabor
2Rozmnożenie chleba
3Wskrzeszenie Łazarza
4Uzdrowienie paralityka
5Zmartwychwstaie trzeciego dnia po śmierci
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:25:30+01:00
Uzdrowienie niewidomego w Betsaidzie
Chodzenie po Jeziorze (Genezaret)
Zmartwychwstanie
Wniebowstąpienie
Przemienienie na Gorze Tabor
1 5 1
2009-11-24T19:16:37+01:00
-Wskrzeszenie Łazarza
-Rozmnożenie chleba
-Zmartwychwstaie trzeciego dnia po śmierci
-Przemiana na górze Tabor
-Uzdrowienie paralityka