Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:55:32+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99ty_Franciszek



Masz tez o nim pisalam i mialam 5+ tylko wybierz kturego bo jest ich kuilka
8 2 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T17:55:53+01:00
Za życia św. Franciszek ukochał bardzo przyrodę (naturę) i zwierzęta. Niejednokrotnie pomagał swoim leśnym przyjaciołom w tarapatach czasami ratował im życie. To dlatego wszyscy współcześni artyści przedstawią go w otoczeniu zwierząt.
10 3 10