Odpowiedzi

2009-11-24T17:59:11+01:00
Hm mozna z patyczków od lodów zrobic gwiazdkę potrzebnych bedzie 3 patyczki mozna je ladnie pomalowac farba sprejem np na kolor złoty patyczki łączymy ze soba tworząc + (plus) następnie 3 patyczek kleimy na krzyz calosc mozna ladnie udekorowac ;)
2009-11-24T18:24:12+01:00
Mozesz dac zdjecie <jakies wspomnienie > z jakas osoba w antyramie a styly antyramy napisane zyczenia i np. narysowana choinka.Jezeli to ma byc zwykly dla kogos prezent mysle ze zwykly mis ucieszy na pewno ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:51:32+01:00
Zrobić aniołka...można wyrzeźbić z drewna ;)