Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:58:57+01:00
1.
umowa najmu
umowa o prace
2.
kodeks cywilny
kodeks drogowy
3.
zasady ruchu drogowego
zasady dynamiki newtona
2009-11-24T17:59:12+01:00
1)umowa adhezyjna
umowa kauzalna
umowa konsensualna
umowa losowa
umowa mieszana
umowa nazwana
umowa nienazwana
umowa nieodpłatna
umowa odpłatna
umowa realna
umowa rozporządzająca
umowa wzajemna
umowa zobowiązująca

2)Kodeks Karny
Kodeks cywilny
odeks prawa budowlanego
Kodeks handlowy

3)Zasady savoir-vivre'u
Zasady stylistyczne
ZASADY MORALNE