Odpowiedzi

2009-11-24T17:59:06+01:00
Cieśnina Kaletańska
Cieśnina Gibraltarska
Cieśnina Bonifacio
Cieśnina Dardanele
Cieśnina Bosfor.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:03:19+01:00
Cieśnina Sund -> Cieśnina Kattegat -> Cieśnina Skagerrak ->
Cieśnina Kaletańska -> Cieśnina Gibraltarska -> Cieśnina Sycylijska->
Cieśnina Maltańska -> Cieśnina Dardanele-> Cieśnina Bosfor
19 4 19
2009-11-24T18:07:41+01:00
Cieś Bernholmska Cieś Giblartarska Cieś Bonifacio
Cieś Dardanele
Cieś Bosfor
7 2 7