Odpowiedzi

2009-11-24T18:00:49+01:00
Gdy zauwazymy wypadek drogowy to nasza reakcja nie powinna być negatywna powinnismy pomó bez zdenerwowania jak tylko mozemy
- panika przed lekcją - nauczyć sie w domu
2009-11-24T18:04:43+01:00
Pożar w szkole to zagrożenie, a ograniczenie paniki to np. próby ewakuacyjne odbywające się w szkołach. A drugie zagrożenie to napad terrorystyczny i panikę można powstrzymać przez zachowanie zimnej krwi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:10:01+01:00
Powódź:-uspokajanie ludzi poprzez informowanie ich o dobrych zabezpieczeniach przeciw powodziowych
-informacje ze w zbiorniki retencyjne nie sa jeszcze pelne
-poziom rzek sie nie zwieksza
-ulozenie workow z piaskiem
Churagan:
-domy sa na tyle wytrzymale ze wytrzymaja porywy waitrow
-wiatr powoli slabnie
-proźba o nie wychodzenie z domow
-brak ofiar wsrod ludzi