Odpowiedzi

2009-11-24T18:03:40+01:00
Etna - Włochy
Laki - Islandia
Wezuwiusz - Włochy
Saint Helens - Góry Kaskadowe w USA
Meru - Tanzania
Kamerun - Kameruna
Pinatubo - wyspa Luzon w Filipinach
Hekla - południowo - zachodnia Islandia
Pelee - Kanada
Kluczewska Sopka - Rosja
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:05:36+01:00
ETNA WŁOCHY
laki islandia
Wezuwiusz WŁOCHY
Saint Helens STANY ZJEDNOCZONE
mERU Tanzania
Kamerun Kamerun
Pinatubo FILIPINY
Hekla ISLANDIA
pELEE FRANCJA
Kluczewska Sopka ROSJA


5 4 5
2009-11-24T18:06:55+01:00
Etna czynny wulkan we Włoszech, na wschodnim wybrzeżu Sycyli
Laki wulkan szczelinowy w południowej Islandii
Wezuwiusz w lądowej części Europy, położony na terenie Włoch, na Półwyspie Apenińskim, nad Zatoką Neapolitańską.
Saint Helens czynny wulkan w stanie Waszyngton w Stanach Zjednoczonych, 154 km na południe od Seattle w Górach Kaskadowych.
Meru – aktywny wulkan w Tanzanii, ok. 70 km na zachód od Kilimandżaro.
Kamerun (znany także pod nazwą Fako) – czynny wulkan w Kamerunie, leżący nieopodal Zatoki Gwinejskiej.
Pinatubo – czynny wulkan na wyspie Luzon, w Filipinach
Wulkan Hekla leży w południowo zachodniej Islandii
Mont Pelée, czynny wulkan na Martynice.
Kluczewska Sopka - wulkan na Kamczatce
11 4 11