Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:05:18+01:00
1894m n.p.m-1025m n.p.m=869m
869m*0,6 stopniC=5,2 stopnieC
17 stopniC-5,2stopnieC=11,8 stopniC
Temperatura jakiej może się spodziewać wynosi 11,8 stopniC.
294 4 294
Uratowałaś mnie xD
Skąd to 0,6?
Jpr.....*facepalm* 0,6 stopniC to stały przelicznik temperatury
thx
2009-11-24T18:06:12+01:00
1894m-1024m=869m
869m*0,6stopnia:100=5,2
17stopni-5,2=w przyblizeniu 11,8stopni
odp.Turystka na szczycie Giewontu może spodziewać się temperatury 11,8 stopni celsjusza
155 3 155
Komentarz został usunięty
Skąd 0,6 stopni C?
2009-11-24T18:10:59+01:00
1894m n.p.m - 1025m n.p.m = 869 m
100m -> 0,6°C

869m : 100m = 8,69

8,69 × 0,6°C = 5,214°C ≈ 5,2°C

17°C - 5,2°C = 11,8°C

Odp. Turysta na szczycie Giewontu może spodziewać się temp. 11,8°C.
192 4 192
Skąd 0,6 stopni C? 
Bo wartość temp. powietrza spada o 0,6^ na każde 100m. :)