Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:01:50+01:00
Caatinga-formacja roślinna występująca na suchych obszarach północno-wschodniej Brazylii. Tworzą ją rzadkie, kolczaste lasy lub zarośla drzew.
llanos -trawiasta, sawannowa formacja roślinna, występująca w Ameryce Południowej . Typowa roślinność to wysokie trawy, niskie drzewa
6 4 6
2009-11-24T18:03:13+01:00
caatinga - indiańska nazwa występującej w Brazylii odmiany sawanny kolczastej, obfitującej w gatunki z rodziny mimozowatych i kaktusy.

Llanos - trawiasta, sawannowa formacja roślinna, występująca w Ameryce Południowej
5 4 5
2009-11-24T18:03:34+01:00
Caatinga-jest to formacja roślinna która występuje na suchych obszarach północno-wschodniej Brazylii. Tworzą ją rzadkie, kolczaste lasy lub zarośla drzew.
llanos-jest to trawiasta sawannowa formacja która występuje w Południowej Ameryce
4 2 4