Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:04:34+01:00
Kartagina(północna Afryka)
Germania(dzisiejsze Niemcy)
Galia(dzisiejsza Francja)
Państwo Etrusków(włochy)
Grecja
Państwo Daków(Rumunia)
Egipt
Jerozolima
2 5 2
2009-11-24T19:22:54+01:00
Portugalia,Hiszpania,Francja,Niemcy w połowie ,Anglia,Szwajcaria,Austria,
Holandia,Belgia,Grecja,Macedonia,Chorwacja,Egipt ogólnie Azja Mniejsza , Afryka,Cypr<kreta :)
1 5 1