Popraw błędy w poniższych zdaniach i zapisz je poprawnie.

1.
Magma to lawa, która wydobywa się na powierzchnię ziemi.
2. Ogromne bryły zastygłej lawy to lapille.
3. Kaldera powstaje w miejscu komina wulkanicznego na skutek rozerwania stożka wulkanicznego podczas silnej erupcji.
4. Większość wulkanów występuje nad plamami gorąca.

2

Odpowiedzi

2009-11-24T18:06:30+01:00
Magma to lawa która znajduje się w jądrze ziemi. Ogromne bryły zastygłej lawy to skały
większość wulkanów występuje na plamach gorąca
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:07:03+01:00
1.
lawa to magma, która wydobywa się na powierzchnię ziemi.
2. Ogromne bryły zastygłej lawy to Bąby wulkaniczne.
3. Kaldera powstaje w miejscu wybuchu wulkanu na skutek rozerwania stożka wulkanicznego podczas silnej erupcji.
4. Większość wulkanów występuje nad stykkim płyt litosfry
2 5 2