Zad 1
Na podstawie dostępnych źródeł informacji zaproponuj trz przykłady działań,jakie należy podjąć w celu ograniczenia emisji gazów cieplarnych do atmosfery
zad 2
Na podstawie dostępnych źródeł informacji podaj przykłady działań podejmowanych przez człowieka w celu zminimaliozowania skutków trzęsienia ziemi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:14:13+01:00
Zad2
Gdzieś czytałam ze naukowcy opracowali możliwość rozładowań naprężeń w skałach przez spowodowanie serii małych wstrząsów przez sztuczne wulkany, ma to zmniejszyć skutki trzęsienia ziemi


2 3 2
2009-11-24T18:30:24+01:00
Zakładanie filtrów na kominy;
rozwój elektrowni atomowych wodnych bądz wiatrowych,
zwiększenie ilości użadzeń na prąd.

2. budowanie budynków odpornych na trzęsienia ziemi.
5 2 5