Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:09:31+01:00
Oszczędność energii w miejskich systemach zaopatrzenia w ciepło,
wykorzystanie biomasy do celów energetycznych w sektorze komunalno-bytowym i w zakładach przemysłowych,
gospodarcze wykorzystanie biogazu z odpadów pochodzenia rolniczego, z wysypisk odpadów komunalnych i z oczyszczalni ścieków oraz gazu odpadowego z procesów przemysłowych,
produkcja biopaliwa z rzepaku,
wykorzystanie energii solarnej (kolektory słoneczne i panele fotowoltaiczne),
wykorzystanie energii wiatru,
wykorzystanie energii geotermalnej w zakresie naziemnej części ciepłowniczej wraz z centralą geotermalną,
wykorzystanie płytkiej geotermii (pompy ciepła),
promocja technologii ogniw paliwowych,
wykorzystanie energii odpadowej z procesów przemysłowych i z procesów spalania

2009-11-24T18:11:30+01:00
- wykorzystanie energii odpadowej z procesów przemysłowych i z procesów spalania
- wykorzystanie energii wiatru,
- produkcja biopaliwa z rzepaku
- wykorzystanie biomasy do celów energetycznych w sektorze komunalno-bytowym i w zakładach przemysłowych,
2009-11-24T18:16:02+01:00
Napisze Ci od pałz a zdania to już sobie chyba ułożyć
-segregacja śmieci
-oszczednosc energii np wyłączanie urządzeń na noc z trybu czuwania
- zakręcanie wody podczas mycia np. zębów
- nie wyrzucać zużytych baterii
- ograniczyć używanie dezodorantów (zawiera freon!)