Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:15:03+01:00
2009-11-24T18:19:26+01:00
5*6+34+43335+-65+45-65*45*4535+2434+13-14(2do potegi 3*100)+23*23= 30+34+43335-65+45-13264875+13-14x2³⁰⁰+529=
=-13220954-14x2³⁰⁰
2009-11-24T18:22:31+01:00
5*6+34+43335+-65+45-65*45*4535+2434+13-14(2do potegi 3*100)+23*23=
30+34+43335-65+45-2925x4535+2447-14(8x300)+529=
43379-13264875+2447-14x2400+529=-13221496+2447-33600+2447=-13250202