Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:21:56+01:00
1.Tolerancja nie oznacza akceptacji.
2. Tolerancja to postawa społeczna
3. Tolerancja pozwala na wyznawanie własnej religii.
4. Tolerancja pozwala na tolerowanie poglądów których nie akceptujemy.
5. Tolerancja to poszanowanie innych ludzi.
6. Tolerancja to postawa demokracji
7. Tolerancja to także postawa społeczeństwa otwartego
8. Tolerancja ma swoje granice.
9. Tolerancja z łacińskiego tolerantia- cierpliwa wytrwałość
10. Tolerancja to także poszanowanie zachowań.
11. Tolerancja nie dyskryminuje
12. Tolerancja nie wyśmiewa
13. Tolerancja nie aprobuje.
14. Tolerancja akceptuje Żydów
15. Tolerancja akceptuje Chrześcijan
16. Tolerancja szanuje Chińczyków.
17. Tolerancja szanuje Murzynów.
18. Tolerancja nie śmieje się z grubych ludzi.
19. Tolerancja szanuje Turków
20. Tolerancja szanuje Rosjan
21. Tolerancja szanuje Niemców.
22. Tolerancja szanuje Filipinów
23. Tolerancja szanuje homoseksualistów
24 Tolerancja szanuje heterosexualnych
25. Tolerancja szanuje aseksualnych
26. Tolerancja szanuje psy
27 Tolerancja szanuje koty
28 Tolerancja szanuje chomiki
29 Tolerancja szanuje króliki
30 Tolerancja szanuje żaby
31. Tolerancja szanuje krowy
32. Tolerancja szanuje konie
33. Tolerancja szanuje pająki
34. Tolerancja szanuje pszczoły
35. Tolerancja szanuje pawie
36. Tolerancja szanuje dudki
37. Tolerancja szanuje sowy
38. Tolerancja szanuje dzięcioły
39 Tolerancja szanuje bociany
40. Tolerancja szanuje wrony




To wcale nie było takie łatwe ;/ Sorki ale tylko na to wpadłam.
3 3 3
2009-11-24T18:27:21+01:00
Chciałem ci rozwiązać ale już mam rozwiązane
4 4 4
2009-11-24T18:52:54+01:00
Wszyscy mówią że jestem zbyt torelancujna.

Lubie naszą panią od polskiego poniewasz jest torelancyjna.

Moja koleżanka wykazała się dużą torelancją.

Wszyscy mi mówią że powinnam być bardziej torelancyjna.

Mojm zdaniem ludzie powinni być bardziej torelancyjni wobec zwieżąt.

Rodzice Ani są bardzo torelancyjni wobec niej.

Moi wodzice powinni być bardziej torelancyjni.

Jedną z cech nauczycieli powinna być torelancja.

Pani od fizyki nie wykazała się torelancją.

Tomek ma bardzo torelancyjnych braci.

Moi bracia nie są wobec mnie torelancyjni.

Rodzice Łukasza pozwalają mu na wszystkoi są bardzo torelancyjni.

Moja siostra jest tolerancyjna bo pożycza mi swoje żeczy.




Sory ale nie mamjuż więcej pomysłów;/


3 4 3