Odpowiedzi

2009-11-24T18:23:57+01:00
A)11 1/4
b)19 13/90
c)25 17/36
d)6 11/18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:54:40+01:00
A)
4+5 2/3 + 1 7/12=4+68/12+19/12=11 4/12=11 1/4

b)
8 4/9+7 8/15+2 5/6=1140/135+1017/135+17/6=2157/135+17/6=12942/810+2295/810=18 73/90

c)
12 7/8+4 5/12+ 6 4/6=223/18+53/12+40/6=2676/216+954/216+5070/216=22 49/113

d)
36 13/24+ 10 3/8+ 9 25/36= 877/24+83/8+349/36=6114/108=1019/18=56 11/18