Odpowiedzi

2009-11-24T18:17:08+01:00
1)Z DNIA NA DZIEN ZACHOWYWAŁ SIĘ coraz BARDZIEJ SYMPATYCZNIE.
2)MÓWIŁ NAJWYRAZNIEJ ze wszystkich.
2009-11-24T18:21:21+01:00

POPRAWNIE:
1)Z dnia na dzień był bardziej sympatyczny
2)mówił wyrazniej niż inni




nie wiem czy to będzie dobrze bo sam to wymyśliłem
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-24T18:26:40+01:00
W obu przypadkach to błąd składniowy.
1)Z dnia na dzień stawał się coraz sympatyczniejszy.
2)mówił wyraźniej niż wszyscy. (lub inni)

Może być podobnie.