Odpowiedzi

2009-11-24T18:18:20+01:00
Przemienienie sie ciała swiętego w krew ;D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:02:08+01:00
Pan Jezus wędrował po świecie i pewnego razu pewien nie widomy poprosił żeby widział Jezus uzdrowił starca.
Myślę że pomogłem:)
4 2 4
2009-11-24T19:04:37+01:00
Niedawno w malej miejscowosci ksiedzu na ziemie spadla komunia.Podmiusl ja .Nie dawal ludziom , dal do wody zeby sie rozpuscila. Za kilka godzin przemienila sie w cialo chrystusa(skórę).


To ja pisalem :D :D

jak pomoglem daj gwiazdke ***** :D
6 2 6