Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:23:04+01:00
Siedem.
-Modlishka (1995) - złota płyta
-Bzzzzz (1996) - podwójna platynowa płyta
-T.R.I.P. (1998) - platynowa płyta
-re-T.R.I.P. (1999) - maksisingel z remixami, platynowa płyta
-Pieprz (1999) - złota płyta
-Mrok (2001) - złota płyta
-To naprawdę już koniec 1995-2003 (2003) - składanka z największymi przebojami
1 5 1
2009-11-24T18:23:55+01:00