PRZETŁUMACZ WSZYSTKO

a) Chwileczkę.
b) Przykro mi, to nie ten numer.
c) Jak się masz?
d) Do zobaczenia później. Trzymaj się.
e) Cześć, mówi Jacek. Czy jest Bartek?


Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzisz do jednego z uczestników.
• Przedstaw się i zapytaj o jego/jej imię.
• Zapytaj, skąd pochodzi.
• Powiedz, skąd jesteś i zapytaj, co lubi robić w wolnym czasie.



Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzi do Ciebie jeden z uczestników.
• Przedstaw się podając swoje imię.
• Powiedz, skąd pochodzisz i zapytaj o jego/jej narodowość.
• Opowiedz, co lubisz robić w wolnym czasie.

3

Odpowiedzi

2009-11-24T18:35:37+01:00
A) just secend
b)sorry about no phone
c)how do you do?
d)see you letter .
e)hey ,i speak jack.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:43:27+01:00
A) Chwileczkę.
Wait a minute.
b) Przykro mi, to nie ten numer.
I'm sorry , It isn't this number
c) Jak się masz?
How are you ?
d) Do zobaczenia później. Trzymaj się.
See you later . Keep in touch .
e) Cześć, mówi Jacek. Czy jest Bartek?
Call me Jacek . Is Bartek here .?

Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzisz do jednego z uczestników.
• Przedstaw się i zapytaj o jego/jej imię.
Hi , my name is ..... . so , what's your name .?
• Zapytaj, skąd pochodzi.
Where are you from .?
• Powiedz, skąd jesteś i zapytaj, co lubi robić w wolnym czasie.
I'm from ..... (miejscowośc) in Poland . What do you like to do in your free time .?

Jesteś na kursie języka angielskiego w Oxfordzie. Trwa pierwszy dzień kursu. Podchodzi do Ciebie jeden z uczestników.
• Przedstaw się podając swoje imię.
Hi my name is ........
• Powiedz, skąd pochodzisz i zapytaj o jego/jej narodowość.
I'm from Poland . What's your nationality .?
• Opowiedz, co lubisz robić w wolnym czasie.
In my free time i like go on a long walk or stay at home and read favourite book .

2009-11-24T18:51:50+01:00
A) Second.
B) unpleasantly for me, it is not this number.
C) how are you?
D) for seeing later. Hold on.
E) hello, Jacek is saying. Whether Bartek is
1.
- hello my name is ………….. . what’s your name?
- where from you comes?
-I’m from Poland what do you like do in free time?
2.
- hello my name’s………..
- I’m from Poland and what ‘s your nationaly?
-in my free time I like read book and listen to miusic.