Proszę o sprawdzenie czy poprawnie napisałam tekst po angielsku o swojej miejscowości. Nazwę jej zastąpię **** . ; ))

A więc najpierw po Polsku: **** jest małym miasteczkiem położonym na północnym zachodzie Polski. Jest to bardzo przyjacielskie miasteczko. Jest tam kilka interesujących miejsc. **** ma restaurację. Jedzenie jest bardzo dobre. Znajduje się tam sklep zoloogiczny, sklep odzieżowy, apteka i kikla sklepów spożywczych. Moimi ulubionymi miejscami są park i biblioteka. Jest tam cisza spokój i zawsze mogę odpocząć. Jest tam także kino ale jest nieczynne.
Drawieński par narodowy jest 18 km od ****. Duże jezioro jest 20 km za ****. Jest ono w Ińsku. Jest przystanek autobusowy i mała stacja kolejowa. Kocham moje miasteczko.



**** is a town in the north- west of Poland. It's a friendly town. It's got some nice interesting places. **** has got a restaurant. The food is very good. There are a pet shop, a clothes shop, a chemist's and some grocer's. My favourite places are the parks and the library. There is silence, peace and I can always relax. There is a cinema, but is out of order. The Drawa National park eighteen km from ****. There is a big lake from twenty km. There is in Ińsko. There is a bus station and a small train station. I love my town.

3

Odpowiedzi

2009-11-24T18:30:19+01:00
Wszystko ok tylko zamiast it's got w drugim zdaniu mozna napisac there are
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:39:46+01:00
Town - to miasteczko a małe miasteczko to small town
ale zeby tego nie powtarzać możesz użyć tez SMALL CITY ;) i nikt nie powinien się przyczepić.

There are a few interesting places. <
18 to nie twenty tylko eighteen

Zamiast >There is a bus station and a small train station
IS nie pasuje bo jes, czyli odnosi sie do liczby pojedynczej a wymienilas/es kilka rzeczy czyli juz are .
Wstaw > There are a bus stop and a small railway station ;)
2009-11-24T19:04:32+01:00
* * * * is a small small town laid on the north-west of Poland. There is this very friendly small town. There are a few interesting places there. * * * * has the restaurant. The food is very good. There a shop is located zoloogiczny, clothes shop, chemist and kikla of groceries. A park and a library are my stomping grounds. There is silence there peace and I can always rest. There is also a cinema there but it is out of order. Drawieński of pairs is national 18 km from * * * *. The big lake is 20 km too * * * *. It is in Ińsku. There are a bus stop and a small railway station. I love my small town.

moim zdaniem powinno być tak:)