Odpowiedzi

2009-11-24T18:26:09+01:00
Łaskaw
gotów
świadom
żyw
pełen
pewien
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:28:56+01:00
Łaskawy-łaskaw Ale on był dla mnie bardzo łaskaw.
gotowy-gotów Nie byłem dziś gotów by pisać test.
świadomy-świadom On nie był świadom nadchodzącego niebezpieczeństwa.
żywy-żywy xD
pełny-pełen On jest pełen wigoru.
pewny-pewien Nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem.

plosie ;)
2009-11-24T18:31:38+01:00
Łaskawy-łaskaw
zdanie: dziś los jest dla mnie łaskaw
gotowy-gotów
na wszystko jestem gotów
świadomy-świadom
jestem swiadom co robie
żywy-żyw
pełny-pełen
kiedy tu byłam dzban był jeszcze pełen
pewny-pewien, pewna
jestem pewna ze to sie uda