Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:35:23+01:00
"Błogosławieni Ci co nie widzieli a uwierzyli"
Ew J 20, 19-31

Słowa te pochodza z przypowieśći o tym jak Zmartwychwstaly Jezus ukazuje się Apostołom, z ranami na rękach, nogach i klatce.
Jeden z Apostołów Tomacz zwany Didymos który przybył wcześniej nie chciał uwierzyć ze Pan Naprawde Zmartwychwstal... Jezus wtedy pozwolił mu dotknąć swoich okaleczeń dając tym samym dowód.
Przypowieść mówi nam o tym, że Warto wierzyc w coś czego nie widzieliśmy na właśne oczy
2009-11-24T18:36:44+01:00
Przypowieśc o siewcy:
Człowiek wyszedł na ple, by zasiać ziarna. jedno upadło na drogę i ptaki je wydziobały, drugie spadło na skałę, ale niestety słońce je wypaliło , a trzecie nie mogło wykiełkować, ponieważ zostało zagłuszone przez ciernie, ale ziarn a, które upadły na glebę wykiełkowały: 30 - krotnir, 60 krotnie i 100 krotnie.

Pan bóg jest siewcą, a ziarna słowami Bożymi. Nie wszyscy ludzie go słuchają.
2 5 2