Odpowiedzi

2009-11-24T18:32:52+01:00
1.Wiara, choć jest naszym aktem indywidualnym, nie pozostaje obojętna wobec drugiego człowieka. Nie można wierzyć „dla siebie”, gdyż wtedy byłoby to zaprzeczeniem wiary, wiec trzeba nawracanie ludzi , modlitwy duchowe.
2. Byc dobrym , nie watpic w siebie i w ludzi.
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:38:35+01:00
1. Umacniać wiarę możesz poprzez chodzenie do Kościoła (oczywiście uczestnicząc we Mszy św.), modląc się, czytając Biblię i stać się tak jakby prorokiem. Opowiadać ludziom o życiu Jezusa i zachęcać chodzić do Kościoła. Najlepiej opowiadać w sposób ciekawy wtedy ludzie będą zainteresowani i będę chieli się dowiedzieć coś więcej o Bogu.


2. Jezus jest dobry, potrafi kochać i jest nauczycielem. My sami, aby się do Niego upodobnic powinniśmy poznać Jego życie i opowiadać o Nim innym. W ten sposób możemy się stać nauczycielami. Powinniśmy także kochać i czynić dobro. W ten sposób będziemy podobni do Jezusa.
36 4 36