Odpowiedzi

2009-11-24T18:40:49+01:00
Chciałabym wygrać 1 milion złotych pomogłabym wielu ludziom jak i mojej rodzinie.Marzenie to pomogło by mi w rozwijaniu wielu horyzontów.Sądzę że każdy ma takie marzenie aby coś wygrać .Moim marzeniem jest również randka z pewnym przystojnym aktorem ZMIERZCHU R..... P........
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:42:43+01:00
Moim marzeniem jest to abym na wakacje wyjechała do turcji.
chciała bym zwiedzic to panstwo oraz przezyc wspaniałą przygodewraz z moja rodzina.Chciała bym rowniez przezyc ten wspaniały rok szkolny i w koncu wyjechac .juz nie moge sie do czekac wakacji poniewaz moze moje najwspanialsze mazenie sie spelni
gdyby ktos umiał czytac w myslac ,albo gdyby ktos miał wspaniały wykrywacz marzen to moze wtedy moje marzenie mogło by sie spełnic i mogła bym przezyc te wspaniałe wakacje wraz z moja rodzina .Moze za jakis czas.... moje marzenie sie spełni,wowczas wyjade i mam nadzieje a nawet jestem pewna ze przezyje wspaniałą ,a moze nawet naj naj wspanialsza podróz mego zycia.

napewno pojawa sie błędy ortograficzne:)
wiec popraw sobie:)
pozdr.
3 4 3