Odpowiedzi

2009-11-24T18:40:25+01:00
Gdańsk- Wejherowo- Lębork- Słupsk- Sławno- Koszalin- Kołobrzeg- Kamień Pomorski-ŚWINOUJŚCIE
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:43:13+01:00
Z Gdańska kierować się na Słupsk następnie na Sławno potem mijamy Koszalin i kierujemy się na Płoty następnie na Golczewo potem drogą E65 kierujemy się do samego Świnoujścia
2009-11-24T18:43:32+01:00
Wypływam z Gdańska i płynę w górę Wisły dopływam do Bydgoszczy w której wpływam do Kanału bydgoskiego nim dostaje sie do Noteci którą płynę aż do ujścia do Warty w Gorzowie Wielkopolskim płynę dość krótkim odcinkiem warty aż do ujścia do odry. Odrą płynę wzdłuż granicy Niemieckiej mijam Szczecin wpływam do Zalewu Szczecińskiego przepływam go i Jestem w Świnoujściu.


Mam nadzieje ze to najlepsza odpowiedź:)