Odpowiedzi

2009-11-24T18:44:32+01:00
Ksiazke maly ksiazę polecil bym przeczytac zarowna dziecia jak i doroslym.
Dziecia sprawi ona mniejsza trudnosc poniewaz ksiazka zawiera wiele tekstów, ktore dla doroslych moga byc niezroumiale, a dla dzieic tak. Dorosli są rozwazni i praktyczni i maja mniej rozwinieta wyobraźnie. Nie gdybają ani nie marzą tak jak dzieci, ale dzieki tej ksiazce moze uda im sie zrozumiec jaka to przyjemnosc i nauczą sie z niej czegoś. Dzici też się wiele nauczą oraz spedzą miło czas.
M.k to opowiesc o zyciu wiec nadaje sie dla kazdego.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:04:29+01:00
Mały książę to wartościowa lektura zarówno dla młodszych jak i starszych czytelników.Już w dedykacji pojawia się motto,które warto przytoczyć jako ważny argument:,,Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi .(acz nie wielu z nich o tym pamięta).Dlatego Antoine de Saint-Exupery poświęca swoją książkę Leonowi Werthowi, swojemu przyjacielowi, gdy był małym chłopcem.Postać Małego księcia na pewno zainteresuje dzieci.Odnajdą w nim swoje własne cechy;naturalność,prostoduszność, zaciekawienie wszystkim, zadawanie wielu pytań.Natomiast dla dorosłych tytułowy bohater będzie ucieleśnieniem cech człowieka ,który stworzony jest do miłości ale musi się jej powoli uczyć.
8 2 8