Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:38:32+01:00
1.Chemia - nauka badająca naturę i własności substancji, a zwłaszcza przemiany tych substancji, gdy się je ze sobą zmiesza


2.
przemysł spożywczy
przemysł energetyczny
przemysł odzieżowy
Zakłady produkcji i środków ochrony roślin
Zakłada produkcji nawozów sztucznych
przemysł paliwowy
przemysł chemiczny
przemysł papierniczy





2 4 2
2009-11-24T18:39:07+01:00
Chemia - nauka badająca naturę i własności substancji, a zwłaszcza przemiany tych substancji, gdy się je ze sobą zmiesza[

gałęzie przemysłu i dziedziny nauki wykorzystujący wiedze chemiczna, to mogze byc matematyka, fizyka, inżyniernia

pozdro ;* licze na naj ;d
5 4 5
2009-11-24T18:45:13+01:00
1.Chemia- nauka zajmująca się badaniem właściwości i budowy różnych substancji oraz przemianami jednych substancji w inne.
2. Gałęzie przemysłu:
- chemiczny
- spożywczy
- włókienniczy
- szklarski
- ceramiki szlachetnej
- paliwowy
- energetyczny
- materiałów budowlanych.
Dziedziny : geografia, fizyka, biologia.
1 5 1