Odpowiedzi

2009-11-24T18:41:55+01:00

5.5.2. UCZESTNICTWO W POLITYCE LOKALNEJ



6. ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ
6.1. SIEĆ MIĘDZYLUDZKIEJ OFIARNOŚCI


6.2. OPIERANIE SIĘ NA ISTNIEJĄCYCH STRUKTURACH


6.3. FUNDACJE, WŁADZE LOKALNE, DOBROCZYŃCY
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:23:37+01:00
-spotkania integracyjne
-zalozenie klubow tematycznych
-zawody miedzy rodzinne
-wspulne ogniska, imprezy
-karzda nowo wprowadzona rodzina powinna sie zaprezentowac na zebraniu
-wspulne wycieczki