Odpowiedzi

2009-11-24T18:46:19+01:00
Nie uzywa sie stalowej liny dlatego że ta lina nie jest rozciągliwa ani spręzysta i podczas skoku skoczek mogłby odnieśc poważne uszkodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:50:44+01:00
Ponieważ lina stalowa nie jest sprężysta i podczas skoku lina się napręży i może ona spowodować nagłe zatrzymanie się i może zrobić to krzywdę skoczkowi. A lina specjalna do skoków jest rozciągliwa i ona odbija.
2009-11-24T18:51:11+01:00
Nie możemy użyć takiej liny, bo nie jest ona sprężysta. Linę bungee przypinamy do nóg skoczka podczas skoku energia powstająca pomiędzy liną a nogami zostaje w bardzo dużej części zneutralizowana przez sprężystość liny.