Jakie to miasta

73stopni30minut W 45stopni30 minut N
3stopnie30minut E 6stopni30minut N
49stopni W 25stopni30minut S
99stopni W 19stopni30minut N
70stopni30minut W 33stopni30minut S
12stopni30minut E 42stopnie N
3stopnie30minut W 40stopni30minut N
77stopni W 12stopni S

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T19:34:19+01:00
73stopni30minut W 45stopni30 minut N - Montreal (Ameryka Płn.)
3stopnie30minut E 6stopni30minut N - Lagos (Afryka)
49stopni W 25stopni30minut S - Kurytyba (Ameryka Płd.)
99stopni W 19stopni30minut N - Meksyk (Ameryka Płn.)
70stopni30minut W 33stopni30minut S - Santiago (Ameryka Płd.)
12stopni30minut E 42stopnie N - Rzym (Europa)
3stopnie30minut W 40stopni30minut N - Madryt (Europa)
77stopni W 12stopni S - Lima (Ameryka Płd.)
2009-11-24T19:45:43+01:00
73stopni30minut W 45stopni30 minut N to Montreal(Ameryka północna)
3stopnie30minut E 6stopni30minut N to Lagos(Afryka)
49stopni W 25stopni30minut S to Kurytyba(Ameryka Południowa)
99stopni W 19stopni30minut N to Meksyk(Ameryka Północna)
70stopni30minut W 33stopni30minut S to Santiago(Ameryka Południowa)
12stopni30minut E 42stopnie N to Rzym (Europa)
3stopnie30minut W 40stopni30minut N to Madryt(Europa)
77stopni W 12stopni S to Lima(Ameryka Południowa)
2009-11-24T20:40:25+01:00
1) Montreal
2) Lagos
3) Kurytyba
4) Meksyk
5) Santiago
6) Rzym
7) Madryt
8) Lima