Odpowiedzi

2009-11-24T19:00:44+01:00
"saga o ludziach lodu","Inny swiat", "Biały kieł","Wiatr od wschodu","Zauroczenie","Otchłan"
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T19:17:07+01:00
Zbigniew Domino - "Tajga"

Zbigniew Domino - "Syberiada polska"

Gustaw Herling-Grudziński - "Inny świat" (fr.)

Lew Tołstoj - "Zbrodnia i kara" (fr.)

Zofia Zybert - "Tam, gdzie sędzią była tajga a prokuratorem niedźwiedź. Wspomnienia z Syberii"

Igor Newerly - "Wzgórze Błękitnego Snu"