Odpowiedzi

2009-11-24T18:46:57+01:00
Deratyzacja - ponieważ możliwe jest łapanie szkodników w klatkach nie wyjmując z nich pożywienia jest to jedna z najbezpieczniejszych metod
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:53:45+01:00
Należałoby zawiadomić odpowiednią ekipę owadobójczą która zlikwidowałaby te szkodniki.Jednak jeśli nie mamy odpowiednich środków możemy sami zadbać o porządek w spiżarni lub magazynie.Możemy wymienic sposoby walki z nimi np.
dezynfekcja,dezynsekcja,deratyzacja są to sprawdzone sposoby i jesli chcemy miec juz spokoj ze szkodnikami nalezaloby ich uzyc.Pamiętajmy że mozna niszczyc szkodniki chemicznie i biologicznie.
4 5 4
2009-11-24T18:53:54+01:00
Należałoby zawiadomić odpowiednią ekipę owadobójczą która zlikwidowałaby te szkodniki.Jednak jeśli nie mamy odpowiednich środków możemy sami zadbać o porządek w spiżarni lub magazynie.Możemy wymienic sposoby walki z nimi np.
dezynfekcja,dezynsekcja,deratyzacja są to sprawdzone sposoby i jesli chcemy miec juz spokoj ze szkodnikami nalezaloby ich uzyc.Pamiętajmy że mozna niszczyc szkodniki chemicznie i biologicznie.
6 2 6