Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T18:51:00+01:00
Zajęcze serce- miękkie serce, być dobrynm dla wszystkich
złapać zająca - przewrócić się
spać jak zając pod miedzą - to to chyba twardy sen
narozrabiać jak pijany zając - zrobic bałagan
praca nie zając, nie ucieknie - praca nie najważniejsza
1 1 1
2009-11-24T18:54:19+01:00
Zajecze serce-miekkie serce,byc dobrym dla innych,zyczliwym,cieplym
zlapac zajaca-upasc
spac jak zajac pod miedza-spac mocnym snem,nic cie nie obudzi
narozrabiac jak pijany zajac-bardzo narozrabiac
praca nie zajac nie ucieknie-prace mozesz wykonac pozniej a teraz odpoczac
1 5 1
2009-11-24T18:55:00+01:00
Zajęcze serce - bycie dobrym dla wszystkich
złapać zająca - przewrócić się (chyba)
spać jak zając pod miedzą - niespokojnie, czujnie, na pograniczu jawy
narozrabiać jak pijany zając w kapuście - zrobic rozrubę
praca nie zając, nie ucieknie - nie chce sie czegos w danej chwili robic... miec czas..


Jakos tak.. ;)
1 3 1